Hoe maak je in Word een klein cijfer in de lucht?

Ik wil graag een blz over typen alleen nu zie ik km2 staan hoe kan ik die 2 dan klein in de lucht doen?
Graag als je het weet zo snel mogelijk reageren, want het is dringend.
MVG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
29.9K

Het beste antwoord

Dat kan het eenvoudigst met dit knopje: x². Zie de afbeelding.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het kan ook met de toets "Alt Gr" (op veel toetsenborden is deze rechts naast de spatiebalk) op je toetsenbord. Houd deze toets ingedrukt en druk daarna op de "2".
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alt Gr en 2 geven op de meeste laptops @ (apenstaartje)
Zelfs op door u afgebeelde toetsenbord.
Antoni
11 jaar geleden
Op dat van mij niet. Alt Gr en 2 geven een ² met mijn toetsenbord. Ik zal de afbeelding vervangen. Die vond ik via Google. Ik ken het specifieke toetsenbord van deze afbeelding niet. Blijkbaar heb ik niet een geschikte foto gekozen.
Antoni
11 jaar geleden
Ik heb een andere foto bij het antwoord geplaatst.

Andere antwoorden (1)

U kan alle cijfers en letters "in de lucht" laten gaan door ze eerst te selecteren en dan Ctrl en shift ingedrukt te houden en dan op + te drukken of op het symbool x², nog eens drukken maakt ze terug normaal.