Waarom bestaan er nog geen draadloze oorpluggen voor audio. Bijvoorbeeld overdracht via bluetooth.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Die bestaan wel hoor, dat zijn bluetooth stereo headsets.
Altijd een groot nadeel dat je OOK die moet opladen omdat er een accu in zit. Soms wordt je gewoon oplaadmoe. Moet je buiten je telefoon ook opletten dat ook die headset goed opgeladen is.
En hoe kleiner het apparaat, hoe kleiner de accu...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je koptelefoon of oortjes om muziek mee te luisteren bedoelt die draadloos via bluethoot werken kan ik je vertellen dat die wel bestaan ma bij die oortjes is er wel vaak een dunn plastic verbinding tusse die 2 anders raak je die snel kwijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe zijn er wel hoor. Kijk maar even op onderstaande link;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven al aangegeven bestaan er wel bluetooth headsets en oordopjes. De reden dat deze niet worden aangeprezen als "voor in de auto", is dat het heel gevaarlijk is om met oordopjes op auto te rijden. Je kunt dan namelijk niet meer de claxonsignalen van andere automobilisten of sirenes van hulpdiensten horen, met alle gevolgen van dien.
De radio te hard aanhebben is trouwens net zo gevaarlijk.